Post by nisloaperrunu on Feb 16, 2022 22:44:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ inga annonser ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
GemCraft Tower Defense - Apk AMP
Hoppsan... Lmao, jag skrev en dålig recension eftersom den fortsatte att visa "dåligt wifi"-symbol i spelet, även om jag lyckades hoppa in MEDAN den var under underhåll, min dåliga lol. Snälla, gör inte den dåliga WIFI-röda symbolen till en del av spelet Jag har spenderat $600 på det här spelet men jag måste ta bort om du inte gör det och inte spendera mer $ inklusive checken jag får imorgon.
Sååå du är riktigt rolig
Super!
Roligt interaktivt, lite svårt att höja dina kort och svårt att lära sig vilka enheter som fungerar bra med andra. Men överlag ett roligt spel
Stunt Car Extreme Corse npz
Det var kul innan alla löner för att vinna jippon kom ut och paketen har upprörande priser även när de är på special!
Jag har spelat på och av i cirka 5 månader. Som alla andra betala för att vinna. De bästa byggen är allt du ser. Du behöver mycket pengar och lycka till för att vara konkurrenskraftig. Om du inte har något emot den typen av spel, njut. För att lägga till det, matchmaking är skräp. Du kommer ofta att hitta dig själv parad mot motståndare som du helt enkelt inte kan slå.
Kul spel tills du ser hur mycket slumpmässigheten skruvar dig i strid. Att kombinera saker borde inte vara en slumpmässig ny karaktär, det borde bara lol upp karaktären du kombinerar.
Clash of Three Kingdoms
Riktigt kul men blir lite irriterande när annonserna inte laddas konsekvent.. fungerade bra i början men nu måste jag regelbundet starta om appen eftersom den inte tillåter mig att spela mer än en annons per omstart av appen
Rush Royale: Tower Defense TD Strategi sdi
Rush Royale: Tower Defense TD Стратегије lrw
Även med premium förföljer de dig fortfarande med annonser. Du kan inte uppdatera butiken utan att titta på dem. Du kan inte få något av extramaterialen utan att titta på annonser, och du får fortfarande popup-fönster som lockar dig efter mer pengar. Premium är mer än dubbelt så mycket som priset för flera av de ledande spelen i mina favoritgenrer. Spelet är roligt, men den ständiga störtfloden och pressen att titta på annonser har förstört det roliga för mig. Jag avslutar min premium, och jag kommer förmodligen att avinstallera spelet när jag är klar.
Kul sätt att fördriva tiden
Försök inte ens. Först. Du kanske gillar det. Men då kommer du snabbt att inse att du inte kan vinna utan lön. Ju mer du betalar, desto mer möter du tuffare motståndare. Det är i grunden en tävling om vem som spenderar mest.
Bra spel men cheferna är alldeles för överdrivna de förstör mitt spel när jag är i underläge redan men det bästa är att det inte finns lika många annonser som i de andra mobilspelen
Nästa i vårt urval är efterföljaren till ett av de bästa spelen i genren - Kingdom Rush ursprung... Det klassiska spelet, multiplicerat med fantasy-miljön, har
Rush Royale: Tower Defense TD Strategi alr
Fem stjärnor av en anledning. De har fulländat annonshanteringen. Bokstavligen alla andra annonsstödda spel där ute behöver lära sig av det här spelet. Utvecklarna är genier. Det finns inga annonser, men om du kan titta på annonser för lite extra saker. Det är incitamentbaserat. Se annonsen, få en liten belöning. Och annonserna är konsekventa. 30 sekunder platt varje gång. Så om du inte vill ha några annonser behöver du inte se några. Men om du vill ha lite extra godsaker i spelet kan du titta på ett gäng och bli belönad. Älskar det.
Roligaste spelet hitils...
💩
Det är det bästa spelet jag har spelat😍😍😍😍🏆🏅🥇🏆🏅🥇
Superkul och beroendeframkallande 5-stjärnigt och barnvänligt
Full av annonser, kommer permanent att välja överväldigande odds i pvp för att tvinga spelaren/offret att undvika fler annonser.
Avinstallerar detta spel. Inga superkaraktärer är tillgängliga om du inte betalar. Slöseri med tid. För närvarande på arenanivå 13. Har knappt hittat en superkaraktär förrän nu. PvP är supersvårt utan superkaraktärer. Så det är inte kul att förlora så avinstallera det här spelet.
Kan inte uppdatera spelet??, Nevemind, nu kan jag uppdatera det.
Bra, men rng-delen är frustrerande och om du inte tittar på massor av annonser eller köper kistor är utvecklingen superlångsam
jag älskar det här spelet
Det här spelet är riggat... I samma ögonblick som jag började spendera lite pengar slog min lycka rakt ner. Jag får 5 motståndare i rad med tur som inte liknar allt jag har lyckats åstadkomma, byter ut från svagare minions till starkare i löjliga vändningar, och de gör allt för att få dig att titta på annonser eller spendera pengar. Undvik detta spel som pesten.
Kompatibel med iPod Touch (3: e generationen eller senare, iPhone 3G, ... i bästa någonsin versionen av de mest populära Tower Defense-serien i history.
Mycket bra spel
Rush Royale: Tower Defense TD אסטרטגיה tkum
När jag först laddade ner det här spelet var det väldigt roligt. Men det här spelet är ett sådant spel för att vinna, vilket gör det nästan omöjligt att få legendariska kort utan att spendera pengar. Och deras "specialerbjudanden" kostar oftast över $50! Det här spelet skulle ha så mycket potential om det inte gjorde det så svårt för spelare att spela gratis.
Det är okej 😀
Det är ett fantastiskt spel som tillåter timmar av kontinuerligt spel som alltid är intensivt och roligt.
SLUTA VARA SÅ GIRIGA DEVS. BETALA FÖR ATT VINNA. lite hopp även om du spelar många timmar om dagen. De har 3 olika pass att köpa! Inte 1, utan 3. Den nya Necromancer-hjälten, söt! INTE. Det kostar hundratals dollar att få och du behöver fragment 20/20 för att skaffa hjälten genom dyra kistor som bara går att köpa. Min pappa köpte av misstag necromancer-kistan och trodde att han fick hjälten. NEJ, han fick bara 1 fragment av 20. Den ena kistan kostar ungefär 20$. Du gör matten.
Spelet är bokstavligen pay2win/grind to win. Spelet är för enkelt. Det krävs ingen skicklighet. Alltid samma sak. Jag kan förstå att barn gillar det men jag blev uttråkad väldigt snabbt.
jag gillar det här spelet
Grymt kul
Ett fantastiskt spel men det är ganska motbjudande att erbjudas "gåvor" som är rabatterade mikrotransaktioner på över 20 $. Det är ingen gåva. I bästa fall är det en rabatt men vi vet alla att det är en upprörande urgröpning. Skulle vara trevligt att ha ett enspelarläge för att se vilka kombinationer av fler trupper vs trupper utan betyg som är mer effektiva för olika kortlekar.